Nagellack i färg

Hallåå såhär dagen innan julafton.
 
Jag har haft ganska fullt upp idag. Har varit hos farmor med Leon och busat. Vi har även varit och handlat lite julklappar. Nu på kvällen blev jag tvungen att hoppa in och jobba några timmar på Allstar och nu har jag målat naglarna och ska fixa mer inför morgondagen. 
 
Tänkte tipsa om två sjukt snygga nagellack som jag fått på sistone. Det röda fick jag för några dagar sedan av mamma i en adventskalender, och det rosa glittriga fick jag av en arbetskamrat på julmyset med jobbet då vi bytte julklappar. 
 
 
 
Imorgon är det ju julafton som alla vet. Hoppas på att kunna ta massor av bilder med kameran då den faktiskt samarbetat med mig några gånger nu. woho.
 
Pusss

Kommentarer
Postat av: Frida

Va fina :)

God jul!

2015-12-24 @ 06:47:29
URL: http://fridanyburgs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0