Bra söndag

Hej på er!

Klockan är inte ens fem och jag har hunnit med jättemycket idag. När jag vaknade åt jag en god och nyttig frukost, sedan pluggade jag en liten stund. Fick sedan för mig att jag skulle städa mitt rum, slutade med att jag städade hela huset. Samtidigt som jag var barnvakt åt Leon. Hela familjen är sjuk förutom jag, Så skadar ju inte att göra resten av familjen lycklig när de ser att jag städat hela huset .. ;)

När jag var klar med städningen åt jag mat, och sedan stack jag ut på en promenad. Riktigt skönt var det. Jättehärligt väder och det är så mysigt att promenera runt hör i vackra ås. Motivationen var verkligen på topp idag känner jag!! 

Resten av dagen ska Jag bara ta det lugnt, plugga lite inför en redovisning imorgon och mer vet jag inte.

























Puss puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0