Nyårslista

Beskriv året med tre ord.

Ångest, lärorikt, vänner

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?

Waves - Mr Probz,  Cheerleader - OMI

Vem har du umgåtts med mest?

Felicia och Julia tror jag

Har du blivit bättre på något?

Ja, att inse vilka som är ens riktiga vänner!

Vad var extra dåligt med året?

Jag har gjort en del misstag. Jag har även glidit ifrån en väldigt nära vän.

Vad var extra bra?

Att jag lärt känna så många nya underbara människor

Lärde du känna några nya människor?

Ja! Lisa till exempel, vi har kommit varandra otroligt nära och det är jag sjukt glad för.

 

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?

Haha, ja! Jag bröt armen till exempel ;)

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Om jag ska vara ärlig så är det inget specifikt, har faktiskt varit väldigt upp och ner i år. Men kan inte minnas att jag blivit riktigt glad över något speciellt. Även om jag har haft sjuuuukt roligt :)

Största framgång på det privata planet?

Jag har kommit över den otroliga "vikthetsen" som är, självförtroendet har därför ökat och jag har blivit en aning mer självsäker :)

Vart reste du under 2014?

Turkiet, stockholm

Vad var din största tabbe 2014?

Att jag tänkt alldeles för mycket, legat vaken på nätterna och funderat och övertänkt. Snacka om slöseri med tid! Sedan också att jag slutade träna, jag tränade ALLDELES för mycket ett tag, till slut blev det inte kul utan det var bara något jag gjorde för att jag var tvungen ( enligt mig själv då ).

Vilka ser du som de största händelserna under året?

Att börja i tvåan och att starta UF-företag är ju rätt stort

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?

Sluta grubbla på saker utan att göra någonting åt det, samt att tänka mer på vad jag gör/säger innan jag gör/säger det!

 

Tror du 2015 kommer bli lika bra?

Jag hoppas det blir bättre!

Vad kommer du sakna från 2014?

Alla galna fester ;)

Vad önskar du att du gjort mer?

Tagit mer chanser, gjort det jag verkligen ville

Vad spenderade du mest pengar på?

Mat och dryck, tuggummi, kläder och massa skit. 

Och så slutligen; dina planer inför 2015?

Ta tag i träningen igen, börja blogga som förr! Ta körkort! Sedan vill jag också bli kär, men hur det kommer gå vet jag inte....

 

GOTT NYTT ÅR!

 

 
 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0