Övningskört, pluggat och badat

Efter att jag varit hos farmor några timmar idag så kom mammsen och hämtade mig. Vi åkte hem till ås, bytte Bil och sedan övningskörde vi. Jag tyckte faktiskt att det gick relativt bra, med tanke på att Jag bara kört en enda gång innan. Ska försöka övningsköra minst en gång i veckan ett tag framöver nu innan jag skriver in mig på körskolan. Känner att det kanske är dags snart då jag fyller år om 6 månader..


Jag har också pluggat lite ikväll. Skrivit ihop en sammanfattning inför ett prov som sker på torsdag. Ska även börja med en analys av boken fifty shades of grey innan jag är nöjd och kan bädda ner mig i sängen.


Efter att jag pluggat ett tag tog jag en paus och la mig i badet med en kopp te. Det var så himla välbehövligt och nu känner jag mig fräsch och  redo inför morgondagen. 


Ha en fortsatt trevlig söndag! 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0