De senaste dagarna som 18åring

Har haft det himla bra det senaste dagarna. Därför jag inte haft tid eller ork att uppdatera. 
I lördags hade jag födelsedagsfest hemma med några underbaringar. Det var riktigt trevligt. Vid 11 drog vi ut med Limon och åkte runt, skålade i champagne och sedan for vi till krogen. På krogen var det hur mycket folk som helst och ni ska bara veta hur kul vi hade. Vid halv 3 tog jag och Felicia nattbussen hem till mig och sov. Mamma väckte oss i söndags och sjung ja må hon leva till mig också fick vi frukost på sängen. Kom massa släkt och firade mig under dagen även Felicia och viccis var med. Mot kvällen drog vi till marité, åt världens godaste hamburgare, drack en cider och en shot och umgicks med lite boys. Vid 10 mötte jag upp Oscar så åkte vi hem till mig och sov. I måndags var jag Joakim och pappa ut och käkade på restaurang. Senare övningskörde jag o mamsen och viccis sov hos mig. Igår var vi mest hemma, Leon är sjuk så vi fick åka in på sjukhuset med han. Jag och viccis tog och köpte med oss lite sushi och åkte hem till farmor och åt. Det var mums. Senare åkte jag till Oscar, vi var med Martin. Åkte ut på golfbanan och slog lite, sedan Hem till Martin en sväng. Sov sedan hos Oscar. Nu är jag hemma och pluggar körkort. Kram




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0