Midsommar

Vilken härlig midsommar man haft. Firade den i stugan i stugun med morfar, hans fru, mamma, mathias och Leon. Tog med mig kameran och förskte fotografera så mycket jag kunde. Blir mycket naturbilder när jag är igång, men det är ju liksom my thing liksom. Har även fotograferat med mobilen men det kommer senare. Är ganska många bilder som ska upp på bloggen så det blir nog olika inlägg. 
hoppas ni haft en lika underbar midsommar som jag haft. Idag är det ju riktigt bra väder för en gångs skull och jag har solat hela dagen.
 
Passar verkligen på att fota mycket när kameran samarbetar någorlunda, den har inte velat samarbeta på sistonde därav mest mobilbilder på bloggen. Men ska lämna in kameran snart så blir bloggningen genast bättre också.
Pussss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0