Valborg och så

Min Valborg började bra, slutade sämst. Mer behöver vi inte säga. 
Igår for jag till Robin vid 5. Vi kollade på film och somnade. Sedan drog vi ut och mötte Jens. Efter ett tag kom även Jesper Joseph och Jespers kusin Edwin. Vi var ute och pratade ett tag men sen drog alla till Jesper och där bjöds det på läsk av Jespers mamma. 
Senare tog vi bilen och åkte iväg och spelade basket en stund. Men det var så kallt så vi var inte där så jättelänge. Simon och Edh kom även dit. Sedan åkte alla till Jesper igen men jag åkte hem när alla de andra åkte till stan. Jag är trött och less, nedstämd och bara allmänt inte glad så bloggen kommer ta stryk ett tag. Hoppas ni har överseende med det.










Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0