Min helg

Efter skolan i fredags åt jag och älsklingen middag på restaurang. Sedan kollade vi på föreningsfotbollen. I fredags kväll vankades det utgång. Började med förkrök hos en klasskompis vid namn kimberly, det var jag hon och Kicki till en början. sedan strax innan vi skulle dra in mot stan kom kimberlys killkompis dit. Vi började ta några drinkar på Östersunds nya ställe, BASE! Men vi drog ganska snabbt vidare till Oscars för ett antal drinkar till och några shots på det. Riktigt bra kväll. 













I lördags mådde man ju som förtjänat. Men vi drog ändå ner på stan för att titta en sväng och äta lite bakiskäk med mamma och Leon. Efter några vändor på stan åkte jag, mamma och Leon till morbror Micke, Petra och kusinerna. Efter vi varit där åkte vi vidare till Mommi för middag. När vi ätit middag åkte vi och köpte godis och hämtade min babe. Resten av kvällen låg vi i sängen, åt chips och mös. Somnade klockan 9....


Vi hörs. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0