Så mycket kärlek på en o samma gång

Hej på er! Idag är det torsdag och jag är påväg till skolan. Men jag tänkte berätta lite om gårdagen.

Skola, inga konstigheter, fick sluta tidigt och vet ni vad jag gjorde då? Jag tog med lite plugg och datorn, satte mig på ett café i stan och pluggade själv i några timmar. Det var riktigt skönt att sitta där, få bort lite plugg samtidigt som man dricker några koppar kaffe och spanar på folk. Ett tips till er som är stressade nu, precis som jag.

Oscar slutade vid halv 4 så när han kom in till stan åkte vi direkt hem till mig, myste och åt mat. Sedan åkte vi på gymmet och körde ett kvällspass. Kolla dessa bilder, så mycket kärlek på en och samma gång. 






Ha en bra dag. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0