Är man lite Go eller

Godmorgon!
Hoppas allt är bra med er, med mig är det relativt, känner av pollen och har ont i halsen men annars bra. 

Igår slutade jag vid lunch. Åkte hem och kollade på serier och väntade på min älskling. När han var påväg hem började jag göra iordning lite fika. Och överraskade honom när han kom. Han skämmer bort mig varje dag, så kände att jag behövde skämma bort han också lite ;)

Senare var vi på en lägenhetsvisning. Sedan tog vi en promenad hem till Oscar. Senare på kvällen åkte vi bil med Oscars kompis Henke. 




Ha en bra dag. Puss

Kommentarer
Postat av: Matilda Berlin

Jösses så gott det såg ut! Var alldeles för länge sen jag åt toast nu! Det var den stora favoriten när jag var liten, men sambon hade inget toastjärn när jag flyttade in och jag har helt glömt att köpa ett

2016-04-14 @ 14:34:45
URL: http://matildaberlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0