En bra och en dålig nyhet

Goddagens på er. Hoppas ni mår bättre än vad jag gör idag. Det är nämligen så att jag troligen råkat ut för vinterkräksjukan. Så ligger hemma i sängen idag och mår skit. Försöker få i mig vätskeersättning och andas lugnt. Har dessutom blivit drabbad av värsta förkylningen.. allt på samma gång. Snälla give me a break... vad vill gud mig? ;)
 
Nog om det negativa.. Under tiden jag ligger här i sängen surfar jag runt på internet, letar klänningar till studenten.. och vet ni vad? JAG HAR BESTÄLLT EN BALKLÄNNING. Den var så fin. Inte jättedyr heller. Man vill ju inte lägga ner hur mycket som helst på något man kommer använda en gång liksom. Ni får se den när den kommit :)
 
Nu ska jag dricka upp vätskeersättningen och kanske sova en stund till, sover i omgångar. 

Puss
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0