om jag får bestämma lunch

Hej på er!
 
Idag har jag varit hemma hela dagen. Städat och pluggat en del har jag gjort. Tiden går så himla fort när man är ledig och hemma jämfört med om man är på skolan och pluggar. Har även hunnit med att göra en god lunch. Hehe, inte så komplicerad eftersom jag är allt annat än en bra matlagare. Förutom det är det väldigt gott såklart.
 
 
Nu har jag klätt på mig och ska snart åka hem till oscar för att vi ska vara hundvakt inatt!
PUSS OCH KRAM
 
ps. Detta har jag strosat omkring med hemma idag...;P
 

Kommentarer
Postat av: Matilda Berlin

Men åhh vad mysigt du ser ut att ha haft! Älskar tofflorna btw ;)

Svar: Hihim jag med :D
josefine edlund

2016-01-18 @ 14:53:55
URL: http://matildaberlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0