Nya pälsjackan från JC

Hej på er!
 
Jag har velat haft en pälsjacka hur länge som helst, men aldrig riktigt tagit modet till mig och köpt en. Men Nu är det gjort och nu ska ni äntligen få se den. Jag har verkligen en hatkärlek till den.  Alltså jag både älskar den, och hatar den. Den är otroligt snygg, skön, och sticker ut men samtidigt är det inte riktigt jag. Det känns som man går runt med en hund på sig, men det är inte äkta päls så ni vet!! ;) Jag tänkte helt enkelt att min stil behövde piffas upp lite, 800 kr kostade den på JC. Inte så farligt. Har egentligen funderat på en svart, men alla har typ det. Så detta var verkligen ett yolo kap. Jag har strl xs, den är en aning kort men modellen verkar ska vara så. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0