Boktips

Måste faktiskt ta och tipsa om en sjukt bra bok. Cirkeln heter den . Skriven av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren. Jag läser inte böcker nå ofta alls. Ärligt talat, typ aldrig.. Men för ett tag sedan började jag läsa cirkeln, och nu kan jag inte lägga ifrån mig den när jag väl börjat läsa. DEN ÄR SÅ HIMLA BRA ! 
 
 
 
 
" Engelsfors. Vackert namn, risig stad. Omgiven av djupa skogar där människor ofta går vilse och försvinner. Höstterminen har just börjat när en elev hittas död på en av gymnasieskolans toaletter. Alla förmodar att det var ett självmord. Alla utom de som vet sanningen.
En natt då månen färgats mystiskt röd förs sex tonårstjejer till den nedlagda folkparken. De har inget gemensamt. De vet inte hur de hamnat där eller varför de är där, men utan varandra kommer de inte att överleva."
 

Rekommenderar denna bok till alla, Stora som små :)
 
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad bra den verkar, den måste jag läsa! :)

2013-08-26 @ 19:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0