Varma koppen

Idag slutade jag ju halv tio. Brukar som vanligt ta mig en sväng till gymmet efter skolan men idag hade jag verkligen ingen lust med det. Har en fruktansvärd hosta och är bara allmänt trött och seg. Ingen motivaton att träna ALLS. Så jag gick raka vägen hem efter skolan och gjorde mig en kopp varma koppen. Sparris soppa. Rekommenderas starkt, mumms.
 
Sedan efter nån timmes serietittande så lunchade jag med farmor och kollade på lite julklappar. Har VÄRLDENS panik för jag har inte köpt en enda julklapp typ, och det är faktiskt inte långt kvar till julafton.......
 
ikväll har jag varit hos bästavän hela kvällen. Vi har bara myst och haft det roligt.
Nu har jag precis kommit hem och ska snart lägga mig och kolla på PB innan jag ska sova. 
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0