känns bra att vara tillbaka

Ni anar inte hur skönt det var att vara tillbaka på Dawes efter det otroligt långa uppehållet. 
Imorgon ska jag och Emmsa träffas och dansa också !
 
Imorse åt jag världens, och nu menar jag världens godaste frukost. Mmmmm 
 
just nu sitter jag på golvet i mitt rum och stretschar. Jag vill bli vig igen.
 
 
Vi hade riktigt trevligt hos farmor ikväll. Med mycket gott ! Runt åtta skjutsade storebrors flickvän, (som också heter Josefin ) hehe, ner mig till dansen och nu är jag hemma därifrån. 
 
Dagens outfit :)
Ny tröja från Monki!
 
Skulle egentligen behövt komma igång med lite skolarbete ikväll, men orkar verkligen inte nu.
 
Godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0