Jag skriver en novell

Godmorgon på er!
Igår fick jag ett himla dampanfall och började skriva på en egen novell. Fick massor av inspiration efter att jag läst några kapitel ur FIFTY SHADES OF GREY. Som för övrigt är den bästa boken jag läst.
Min novell heter Lost and Found och är skriven på engelska. Jag tycker det är mycket roligare att både skriva och läsa på engelska. Har inte tänkt att publicera den här novellen eller något sådant, jag tycker bara att det är ett  roligt tidsfördriv och planerar inte alls att bli känd. Men vem vet? ;) Att skriva är typ det bästa jag vet och jag kan bli helt upp i hejsan och aldrig sluta skriva. Musik i lurarna, nu jävlar ska det skrivas!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0