Trött och inte alls i form

Herregud vad trött jag är. Idag vaknade jag 20 över 12 av att pappa ringde och undrade vart jag var. Men jag var ju bara i rummet bredvid men han trodde jag hade gått någonstans eftersom jag alltid är uppe tidigt.
Jag är dåsig i huvudet och bara allmänt seg. 

Igår kväll träffade jag Felicia i stan, vi mötte upp Oskar, Joel och Markus en snabbis innan vi åkte vidare till Odensala. Där träffade vi Kristoffer, Mathias med flera och sedan följde vi med Denise och Matilda hem till Denise där Emma också var. Vi var där och hade de trevligt innan vi åkte hem. Klockan var bara strax efter 11 när jag kom hem.

Nu är jag hos farmor och har precis ätit middag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0