kan aldrig sova

Alltså jag blir så less. Antingen så är det det ena eller det andra som gör att jag inte kan sova på mornarna TROTS att jag har lång sovmorgon. 
Sitter och dricker en kopp kaffe och äter ett stekt ägg. Har varit vaken sedan klockan 7. Har ingen lektion idag, det är hemstudiedag kan man säga. Har pluggat nu i några timmar och ska om en timme börja röra mig mot skolan för att äta lunch. Man passar ju på att äta skollunchen trots att man är "ledig" ;)
Efter lunchen sticker jag på biblioteket och lånar en engelsk bok för en engelskauppgift, och sedan vidare till gymmet för lite bålstyrka. Dock har jag fortfarande ont i ryggen så vi får se hur det går. Har världens träningsvärk i benen och framförallt rumpan efter gårdagens benslakt också. Huvvaligen :')
 
Ha en bra dag!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0