Mitt liv just nu

Hej hörni,
Alltså såhär dåligt har jag aldrig bloggat förut. Men grejen är den att jag har inget att blogga om, skola och fest är väl typ mitt liv just nu. Hur roligt är det att läsa om? Tränar ingenting och har blivit väldigt bekväm. Men ska försöka skärpa mig och komma tillbaka till gamla vanor igen. Men jag har ju försökt, men slutar alltid med att Jag tappar motivationen och skiter i det. 

Igår var jag med Felicia och Denise iallafall, vi hade trevligt. Drog till torvalla en sväng och sen träffa vi några hockeygrabbar.
Jag drog till Odensala vid 11 och träffade boysen en stund. Var så himla trött så blev inte ute så länge och sov sedan hos jakob. 

Planerna för ikväll är inte så spikade men återkommer senare. 

Puss















Några bilder från senaste tiden ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

FIn du är!

2014-11-15 @ 17:10:28
URL: http://niles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0