söndag

Alltså gårdagen var så himla bra. Bortsett från att jag bränt hela kroppen så ser helt seriöst ut som en tomat. 
Sov ju hos farmor i lördags, vi gjorde inte så mycket på kvällen, myste och spelade kort.  När vi vaknade i söndags åt vi frukost sedan var vi ute hela dagen. Solade, cyklade, åt lunch och hade det underbart. Senare kom viccis och då åkte jag Joakim och hon till hennes mamma och åt middag samt solade lite till. Eller jag låg mest i skuggan eftersom jag bränt mig så fruktansvärt. Sedan tog vi en promenad in till stan. Satte oss på marité med en varsin dricka och myste. Vid 10 drog vi oss mot viccis och sov där. 
Vi åkte hem imorse och nu är det snart dags för jobb. 

























Ha en bra dag. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0