To succeed, you have to believe in something with such a passion it becomes reality

Godmorgon på er. 
Idag vaknade jag, åt frukost, sa hejdå till min pojkis och började sedan att fixa mig. Sovmorgon, tjoho!
Efter en stunds sminkning slog det mig helt plötsligt, och jag bara kände ett stort lyckorus. Samtidigt som jag kände en nervös känsla i magen. Fan, prov idag... Tre minuter senare satt jag helt plötsligt och pluggade. Från det ena till det andra. Ja, men som rubriken säger. Om man vill lyckas med något, måste man tro på det med sådan passion att det faktiskt blir verklighet. Det gör jag. Jag drömmer om att bli en businesswoman, som min pappa fast i kvinnlig version ;)  Ska börja med att klara provet idag.
 
Ha en bra dag. 
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0